Dziś jest:

Do końca roku zostało
63 dni

Sondy

Ile czasu poświęcasz na naukę?

Logowanie

„Dla mamy i taty” PDF Drukuj Email

Pod takim tytułem uczniowie klasy Ic, pod kierunkiem wychowawczyni p. Iwona Sidor, przygotowali dla swoich rodziców montaż słowno – muzyczny. Dzieci recytowały okolicznościowe wierszyki, śpiewały piosenki i grały na flażoletach. Grę na instrumencie pierwszaki doskonaliły na dodatkowych zajęciach. Dzieciaki brawurowo zagrały cztery utwory. Ich rodzice po raz pierwszy w tym roku mogli podziwiać tę umiejętności swych pociech. Za udane popisy dzieci otrzymały gromkie brawa i mnóstwo pochwał.
Na zakończenie pierwszaki podarowały rodzicom samodzielnie przygotowane na zajęciach upominkami.

Michta Bartosz z klasy II c znowu najlepszym pływakiem! PDF Drukuj Email

W sobotę 7 czerwca 2014 roku w miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji odbyły się finałowe zawody z cyklu „Mamo, Tato! Zobacz jak pływam”, które były podsumowaniem zajęć nauki pływania prowadzonych w roku szkolnym 2013/2014 w klasach II i III ostrowieckich szkół podstawowych. W zawodach wzięło udział ponad 60 dzieci.  Kolejny raz Bartek Michta okazał się najszybszy, wygrywając zawody i zajmując zasłużone I miejsce spośród uczniów klas II. Tak jak w wodzie, super radzi sobie także i w szkole - to wzorowy uczeń. Tak mówi o sobie: „ Pływanie to moje hobby od dwóch lat. Pasją tą zaraził mnie mój starszy brat Kacper, który pływa już sześć lat.

Kamil Łukaszewski z klasy 2c kolejny raz najlepszy! PDF Drukuj Email

Kamil kolejny raz pokazał, że jest najlepszy! W ubiegłym roku szkolnym został laureatem XI Wojewódzkiego Konkursu Akordeonowego Szkół Muzycznych I stopnia w Kielcach, a w  bieżącym roku szkolnym  - Laureatem I Ostrowieckiego Konkursu Akordeonowego, zorganizowanego przez Państwową Szkołę Muzyczną I stopnia w Ostrowcu Św. O ten tytuł walczyli akordeoniści z całego województwa świętokrzyskiego. Muzyka i gra na akordeonie to jego pasja,  podobnie jak nauka w szkole. Kamil  wzorowo i odpowiedzialnie wywiązuje się ze swoich obowiązków. Jest pracowity i wytrwały w dążeniu do wyznaczonych celów. Nauka nie sprawia mu problemów. W parze z tymi zaletami idą nienaganne maniery i wysoka kultura osobista, dlatego Kamil został wybrany Dżentelmenem klasy 2c. Gorąco życzymy mu kolejnych sukcesów.
Wychowawczyni klasy 2c – Jolanta Wielgus

Sukces pierwszoklasistów PDF Drukuj Email

W piątek 6 czerwca 2014 roku w Muzeum Historyczno –Archeologicznym w Częstocicach odbyła się uroczystość rozstrzygnięcia Powiatowego Konkursu Plastycznego ph. „Muzeum w oczach dziecka”. Wśród laureatów znaleźli się dwaj uczniowie klasy I c. W kategorii klas I – III pierwsze miejsce zajął Szymon Krawczyk, a trzecie Michał Szczygieł. Jury zauważyło również piękną pracę Marty Ozgowicz. Wyeksponowano ją na wystawie pokonkursowej. Cała trójka pierwszoklasistów otrzymała dyplomy i wartościowe nagrody. Szymon jako laureat udzielił krótkiego wywiad dla lokalnej telewizji. Małym „artystom” na uroczystości towarzyszyli rodzice i wychowawczyni pani Iwona Sidor. Pierwszakom gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów.

Rodzice – dzieciom PDF Drukuj Email

Pod takim hasłem, 6 czerwca, w godzinach popołudniowych, rodzice dzieci z klasy 1a, zorganizowali swoim pociechom oraz ich wychowawczyniom fantastyczny piknik. Trzeba przyznać, że organizatorzy tego przedsięwzięcia spisali się na medal. Miejsce, które znaleźli było niezbyt oddalone od osiedla i świetnie pasowało do takiej imprezy a zaplanowane i przeprowadzone zabawy to prawdziwy strzał w dziesiątkę. Takich strzałów było znacznie więcej a to za sprawą cieszącego się dużym powodzeniem meczu piłki nożnej, w którym wzięli udział rodzice oraz dzieci. Skuteczność napastników mogłaby wprawić w osłupienie niejednego reprezentanta Polski. Gole sypały się jak z rękawa. Taki zapał i zaangażowanie do gry coraz rzadziej ogląda się na naszych stadionach. W przerwie meczu dzieciaki zamiast chwilę odpocząć, odtańczyły swoją ulubioną „Tocę”, gdyż tatusiowie zadbali o to, żeby całej imprezie towarzyszyły dyskotekowe rytmy.

Piszemy listy- klasa I B PDF Drukuj Email

Ostrowiec Świętokrzyski 05.06. 2014

Drogi Bartku
Szkoda, że nie było Cię z nami na wycieczce.
Nasza klasa wybrała się z panią Jolantą Niedzielą i kilkoma rodzicami w Góry Świętokrzyskie. Najpierw długo szliśmy pod górę przez las. Pan przewodnik- czyli mój tata- powiedział, że to Świętokrzyski Park Narodowy. Na górze zobaczyliśmy Gołoborze. Potem zrobiliśmy sobie krótki piknik. Po odpoczynku zwiedzaliśmy Muzeum Przyrodnicze. Można w nim było obejrzeć rośliny i zwierzęta spotykane w Górach Świętokrzyskich. Na pamiątkę robiliśmy zdjęcia. Wracając w dół śpiewaliśmy piosenki. Dotarliśmy do miejsca z pamiątkami, gdzie wytraciliśmy wszystkie pieniądze. Potem wygłupialiśmy się na placu zabaw. Było super i zabawa była przednia. Następnym etapem wycieczki była wizyta w Baby Jagowie. Spotkaliśmy tam świętokrzyskie czarownice i zbója Madeja. Widzieliśmy domek na kurzej stopce, domek Jasia i Małgosi, tunel strachu i łódź Wikingów. Po tych atrakcjach zjedliśmy pyszny obiad, po którym znów bawiliśmy się na placu zabaw. W drodze powrotnej śpiewaliśmy piosenkę o czarownicach ze szczytu Łysej Góry.
To była wspaniała wycieczka.
Pozdrawiam Cię serdecznie.

Maja
P.s. Mam dla Ciebie mały prezent.